Conan Gray – Checkmate (Lyrics)

Conan Gray – Checkmate (Lyrics)


You think you’re funny, right? Calling me drunk when it’s too late at night Telling me truths that you know all are lies Yeah, you think you’re funny, right? You think you’re super sly Flirtin’ with them but telling me you’re mine Building me up, but buttercup you lied! Now I’m gonna ruin your life. Cuz I’ve gotten tired of the games that you play When you tell me you love me then you throw me away. So, cry me a river till you drown in the lake, Cuz you may think you’re winning but Checkmate. Yeah you may think you’re winning but Checkmate. Now this is getting fun, I saw you kissing someone else’s tongue You say that I’m the only one you love, Baby, this is getting fun. I’ll let you think you won Date in the park, I’ll play it super dumb. Holding your hand, But in the other one… I’m holding a loaded gun. Yeah baby you should really run.

100 thoughts on “Conan Gray – Checkmate (Lyrics)”

  1. Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Cona Bonan killed Conan n Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan Bonan killed Conan

  2. i was listening to build me up buttercup right before this…
    "building me up, well buttercup you lied"
    conan are you watching me???

  3. "I've gotten tired of the games that you play. When you tell me you love me then throw me away. So cry me a river til you drown in the lake. Cuz you may think you're winning but Checkmate." Best chorus ever made.

  4. I can’t stop listening to this song, it’s so addictive!!! Thanks Conan for making this and thanks Spotify for putting it o for me

  5. Can someone confirm that I am not going crazy and it's actually dodie clarks voice at 1:58? I was so sure when I first listened to it, but somehow no one talks about it, so I'm doubting myself haha

  6. In context to me, the king and checkmate would be perfect if they were directed at me. Like, I feel personally attacked every time I listen to them but I can’t stop because they’re so good

  7. Makes me think of this boy who tried playing with me for a very long time. I had declarations, drunk calls and I love yous, dramatic 'I came to see you because I missed you' under my bedroom window at 1am.. to find out he already had a girl. And then it started to be fun because I took part in the game and some times later he ended up being the one with feelings and crying alone in the street when I called him out. Checkmate.

  8. Conan is so talented and someone said that they didn't like me anymore and I said no ones gonna love you anyway us your just a narcissist whose totally fake he went so red and cried in front of everyone

  9. My friends older sister was listening to this I didn’t know the name until around a month and a half ago but I have listened to this for hours without stopping
    This song is awesome
    If any of you wanna talk I watch this everyday and I always look at comments!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *